29.03.2010

I am back...



Tilbake etter fire fine, men slitsomme dager på Holmsbu Spa. Litt for sene kvelder og tidlig opp for en som er vant til å få ni timer skjønnhetsøvn. Kroppen skriker hviiil i dag. Når jeg så meg i speilet i dag tidlig, skulle jeg ønske jeg kunne bruke noen av triksene jeg har lært- på meg selv "live". Var et par mørke ringer under øynene som skulle vært fjernet og et par putemerker på kinnet. Mye annet ble fjernet og lagt til denne helgen, bare se her...


I am back after four fun, but intense days at Holmsbu Spa. Too many late nights and getting up early for one who is used to her nine hours of beautysleep. My body is screaming reeest! today. When I looked at myself in the mirror this morning, I wished I could use some of the tricks I learned this weekend- on myself "live"! The dark rings under my eyes could easily have used a little bit of highlighting, and the pillowmarks on my face the patch tool. A lot was removed and added this weekend, just take a look...

Photography: Trine Thorsen
Model: Julie Kristine




1 kommentar:

  1. He,he....Helt om dagen, helt om natten...eller omvendt! Ble vel endel røverhistorier fra Opshal. Min søster er restaurantsjef på spaet, og raporterer at fotografene oppførte seg eksemplarisk! :) Regner med du er full av inspirasjon! Fint, delikat portrett!!

    SvarSlett