21.03.2010

I love Britain!



Jeg har lenge vært stor fan av det britiske flagget. Jeg synes det gjør seg så fint på puter, som bakgrunn på en vegg, sengeteppe eller tilbehør. Det norske flagget blir liksom ikke det samme... Av en eller annen grunn har jeg ikke gått til anskaffelse av noe enda. Det må vel være pengene... Accessorize har en clutchveske jeg har vært på nippet til å kjøpe, men jeg har latt være (fornuften tok overhånd) Men, nå SKAL jeg! Denne tapeten fra Wallpaperspace er min om litt!

Hvor jeg skal ha den? Det sier jeg ikke ;-)

I have been a big fan of the British flag for a long time. I think it looks great as pillows, as decor on a wall, beadspread, accessories etc. The Norwegian flag does not have the same effect on me. For some reason, I haven´t bought anything yet. It must have been the money, I guess... Accessorize has a clutch I been wanting to buy, but I didn´t. I guess I came to my senses. But NOW I will! This wallpaper from Wallpaperspace will be mine shortly!

Where am I going to put it? I won´t tell! ;-)

Photography: wallpaperspace.co.uk


1 kommentar:

  1. jeg har også alltid likt det britiske flagget!
    meget pent!

    SvarSlett