03.04.2010

A little skeptic....




Jeg må ærlig inrømme at jeg har vært litt skeptisk til e-bøker. Har ikke helt klart å se for meg en fremtid med en laptop i fanget hver gang en god bok skal nytes. Det finnes nesten ikke noe som er mer tilfredstillende enn å sitte med en nydelig designet bok i fanget. Bla, se og nyte...
Men, når jeg oppdaget "Vild med vegetar" av Louisa Lorang på ebog.dk, var jeg solgt!
En nydelig designet e-bok som visuelt gir deg go´følelsen. Nesten som "ekte vare". Oppskriftene frister også.
Tror jeg må logge meg på og kjøpe....


I have to admit that I have been a little bit skeptic to e-books. I haven´t really been able to see myself with my Mac in my lap every time I´m going to enjoy a good book. There is nothing more satisfying than holding a beautiful designed book. Flipping the pages, feeling the fine paper, and getting high on beautiful images.
That was until I discovered the danish vegetarian cookbok " Vild med vegetar" by Louisa Lorang on ebog.dk.
A delicate designed e-book, that visually gives you the "real thing" feeling.
The recipes are also very tempting.
I guess I have to log on and start shopping.


Photography: Anders Schønnemann
Images borrowed from the preview pdf on ebog.dk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar