13.05.2010

A peaceful place to be...

Da jeg var liten var noe av det mest spennende jeg visste å sove i telt i hagen. Med sovepose, lommelykt, en god venninne, en haug Donaldblader og godteri var dette en av sommerens store høydepunkt.

Tror nok jeg ikke jeg finner det like spennende den dag i dag, men å ligge å slumre i et telt som dette under epletrærne en varm sommerdag, det hadde jeg ikke hatt noe imot!

When I was little one of the most exciting things was to camp in the garden. With a sleepingbag, torch, a good friend, a bunch of cartoon magazines and some candy that was the highlight of the summer.

I don´t think I´ll find it as exciting today, but to camp in a tent like this under the apple trees a warm summer day, I wouldn´t mind at all!


Photography by Anders Schønneman

1 kommentar:

  1. Nydelig!! Her kunne jeg godt lagt en stund, og lest et godt interiørblad! :-) Liker bloggen din veldig godt! Klem

    SvarSlett