13.05.2010

Time to play!




Det er lenge siden jeg sist fotograferte med film og merker jeg savner det veldig. Så i dag fant jeg ut at jeg hadde lyst til å leke litt med det uvisse igjen og fant frem mitt gamle Holga kamera fra en pappeske på loftet. I morgen bærer det til byen for å kjøpe film.

Gleder meg til å lade kamera igjen og ta bilder uten å vite hva jeg får. Nyte det øyeblikket når jeg henter negativene på laben og ser resultatet. Om det blir bra eller ikke er vanskelig å vite, for det er med Holga som med livet- som en boks med sjokolade. Man vet aldri hva man får...

It is a long time since I used film when photographing, and I miss it terribly. So today I found out that I wanted to play with the unknown again, and found my old Holga from a box in the attic. Tomorrow I am heading to the city to buy some rolls of film.

I can´t wait to load the camera again and taking pictures not knowing what I´ll get. Enjoy the moment when I pick up the negatives from the lab and seeing the result. If it will turn out good or not is hard to say, because Holga is like life, like a box of chocolate. You never know what you´re going to get...

Images found on lomography.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar