07.06.2010

A place I´ve never been

Jeg har en avtale med meg selv. Den går rett å slett ut på å reise et nytt sted hvert år. Et sted jeg aldri har vært... I sommer er det Island som skal besøkes (kjerringa mot strømmen?). Er rett og slett sååå nysjerrig på dette stedet at jeg er nødt til å ta meg en tur. Mulig jeg blir askefast men hva gjør vel det? Har fått meg en ny stylist venninne via bloggingen som visstnok har mange fine hus vi kan ta bilder av. Skal nok klare å livnære meg en stund... Om noen kjøper bildene mine da!

I have an agreement with myself. About going somewhere new each year. A place I´ve never been... This summer Island is my destination. I am just too curious about this place that I have to go! I might get stuck in the ash, but I don´t care. Got myself a new stylist friend via my blog who happens to have many great houses to shoot. I think I´ll be able to survive for a while... If the magazines are buying my pictures that is!

Image by 3lambsStudio via Flickr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar