14.05.2013

Back again!


Ten months has gone by since my last post, and time has sure flown by! I decided to enjoy my time as a new mom, and dedicated all my time that. Unread magazines piled up, no new blogposts were written, only a few new furnitures was made, and hardly anything new was done on the house 
(incredible how much time these little ones take...). Now, my daughter is nine months, and I feel that it is time to do a little bit of "my stuff".  Now it is back to work, reading magazines and searching for new inspiration :-).

Spring is here and a couple of weeks ago I "unpacked" all my gardening gear, pots and outdoor furnitures, and went to the nursery to buy some plants. Here´s the result!

Photography: Trine Thorsen

5 kommentarer:

  1. De små krever sitt;) For en utrolig koselig veranda du har- nydelig.

    SvarSlett
  2. Så bra du er tilbake her, alltid inspirasjon å hente hos deg!
    Håper du har kost deg masse med datteren din!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Håper jeg kan fortsette å inspirere fremover!
      Fin dag og fin helg til deg!

      Slett
  3. Hei!
    Tusen takk for kjøp av vakre krakker i dag:)
    Også fikk jeg en urolig flott omvisning av deres vakre hjem av din mann:)
    Ble helt bergtatt:) akkurat som jeg elsker det, så der var jeg kjempe heldig:)
    Også oppdaget jeg at du blogger og for en herlig blogg og du er jo bare unik til å ta vakre bilder:)
    Dette var en topp dag:)
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. He- he! Samboeren er flink til å skravle!
      Hyggelig at du ble inspirert da, og håper du får omsetning for krakkene. Som du sikkert selv så er det ikke så stor fargeskala hos meg :-)

      Fin dag og fin-fin 17.mai og pinse til deg!

      Slett